vrijdag 10 januari 2014

3 januari: aan al het goede komt een eind!

Inmiddels was het drie januari en was ik niet meer jarig.

Ik werd in Maastricht opgehaald van het station en ging eindelijk na al die tijd naar mijn flatje. Ik was reuze benieuwd hoe het eruit zou zien, want ik liet het natuurlijk niet in al te beste staat achter! Ik was erg benieuwd of de verbouwing zijn vruchten afgeworpen had en het er nu mooi uit zou zien.
Ik was al op de hoogte gebracht dat ze nog niet alles hadden gedaan, dus dat wist ik al.

Eenmaal thuis, verwonderde ik me weer over de grootte van mijn flat. En dat vind ik misschien nog wel het leukste aan op vakantie gaan: het thuiskomen en je eigen plekje bijna als met nieuwe ogen kunnen zien.

Mimy had als verjaardagscadeautje mijn huisje al een beetje gepoetst en de koelkast terug op zijn plek gezet. Dat was wel fijn.

Ze heeft me ook nog geholpen met het aansluiten van mijn kookplaat, zodat ik vanavond weer lekker gezond kon koken en daarna had ik het rijk weer voor me alleen.

Ik heb gauw de wasmachine aangesloten en ben begonnen met het wegwerken van de was.
Ik heb de post doorgenomen en verwerkt wat er verwerkt moest worden.

Zo tegen een uur of vier vielen mijn ogen dicht en besloot ik even te gaan liggen. Ik zette braaf mijn wekker op 18u, maar toen die afging heb ik die blijkbaar gewoon uitgezet en ben verder gaan slapen. En dat was niet zo verstandig.



4 opmerkingen:

  1. En toen was het opeens afgelopen. Jammer voor jou, maar ook voor mij, ik heb namelijk genoten van al je goed geschreven verslagen en van je prachtige foto's. Ik hoop dat je in het dagelijks leven net zo open en vrij kunt zijn als je was gedurende je reis door Australië.
    Vr.gr. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis Suzanne! Dank je voor je mooie verslagen en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suzanne welkom terug .Nogmaals heel erg bedankt voor de prachtige reis, waarvan ik heb mogen meegenieten.
    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh meis, je bent al weer thuis! Ik kreeg opeens geen mail meer wanneer jij hier iets nieuws plaatste :-(. Maar goed ik heb je weer terug gevonden. Alsnog van harte gefeliciteerd en een super 2014 toegewenst! Ik heb genoten Suzanne, hopelijk komt er nog es zo'n mooie reis! Liefs, Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf je ook een berichtje??? Dat zal Suzanne leuk vinden ;-)