dinsdag 7 januari 2014

1 januari: GELUKKIG nieuwjaar!

Aangezien ik vannacht te hyper was om te gaan slapen, viel ik pas om 4u in slaap. Om 8u werd ik wakker omdat ik moest plassen, maar daarna ben ik toch echt weer in slaap gevallen!
Ik heb vervolgens tot 10u geslapen en ook toen ging opstaan niet van harte.

Ik heb mezelf bij elkaar geraapt en ben naar paddy's market gegaan om te zien of ze vandaag wel open waren. Dat was het geval, dus ik heb nog wat spulletjes gescoord. 

Mijn idee was om vandaag lekker naar de bios te gaan, maar ineens veranderde het in mijn hoofd weer en vond ik dat ik ook maar eens moest kijken bij de fishmarket. Dus hop, in de lightrail....
Maar toen bedacht mijn hoofd dat ik ook best eens zou kunnen kijken op het eindpunt (lilyfield) en dus bleef ik braaf zitten...

Op het eindstation, leek er weinig te beleven, en dus besloot ik om gewoon weer terug te gaan en ook niet bij de fishmarket uit te stappen....iets met besluiteloos geloof ik...
Ik stapte bij darling harbour weer uit en bedacht dat ik honger had. Inmiddels was het bijna 15u dus dat kon kloppen! 

Het leek me een geweldig idee om alvast mijn geplande afscheids burger te gaan eten bij Grilld, de plaats van de 'healthy burgers'. En dus bestelde ik braaf een andere burger dan de vorige keer, en overmoedig bestelde ik ook nog wat frietjes en mayo erbij (healthy he?).
Maar toen ik m'n burger op had en me door de frietjes heen worstelde, voelde ik me steeds minder lekker. En ik was zo ontzettend moe...

Ik bedacht dat het in de bioscoop wel over zou gaan, dus ik begon de brug te beklimmen en voelde me met de minuut slechter. Halverwege de brug nam mijn verstand het over en sprak me streng toe. 

Ik was zo missellijk als een konijn, daar zou de bioscoop niks aan veranderen. En dus draaide ik om en ging terug richting hostel. Daar aangekomen, dook ik de wc in en kwam de not so healthy burger er spontaan weer uit.... Zucht! Zonde!

Toen ik het wc hokje uitgelopen kwam, stonden twee meiden te lachen en zeiden: je moet ook niet drinken als je er niet tegen kan.... Stomme geiten, ik had ze met liefde en plezier onder gekotst... Als je me een beetje kent (maar dat was natuurlijk niet het geval) weet je dat ik niet drink. En ik vind kotsen zo'n beetje het ergste dat er is, dus ik moest me wel heel beroerd voelen als dat gebeurde.... 

Ik besloot echter vriendelijk te lachen en weg te lopen, op naar m'n bed.... Nog nooit vond ik die kamer hier zo aantrekkelijk!

Daar heb ik een tijd op bed gelegen en wat gerommeld. 
Spelletjes gespeeld, gepuzzeld, spullen uitgezocht. 

Aan avondeten moest ik even niet denken. En dus besloot ik m'n tas maar in te gaan pakken.... 
Maar in een kleine ruimte met weinig overzicht, is dat rampzalig! Ik loop rond als een kip zonder kop en krijg het niet voor elkaar om iets af te maken...

Uiteindelijk was het 23u en heb ik maar besloten dat het morgenvroeg een nieuwe dag zou zijn! Nieuwe pogingen! En zo ging ik naar bed....

Om om 12u toch nog even een felicitatie voor mezelf op Facebook te zetten :-) hoe sneu kun je zijn!

Geen foto's vandaag! een mens kan niet alles hebben!

2 opmerkingen:

  1. Bah, wat een vervelend begin van het jaar Suzanne. We zijn inmiddels een week verder en ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas je wel op met die hitte daar? Ik hoop dat je nu weer helemaal oké bent .
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf je ook een berichtje??? Dat zal Suzanne leuk vinden ;-)